Optimalisatie van de customer experience

Vragen die we beantwoorden:

  • Hoe kunnen we onze customer experience verbeteren?
  • Hoe goed en snel bedienen we onze klanten nu?
  • Hoe kunnen we onze klantbediening optimaliseren door sneller en meer vragen in één keer goed te beantwoorden?
  • Hoe kunnen we onze klanttevredenheid/NPS verbeteren?
  • Hoe kunnen we volgende week al starten met verbeteren?
  • Hoe ziet het implementatieplan er uit op korte en lange termijn?

 

Resultaten waar we voor zorgen:

  • Inzicht in de snelheid en kwaliteit van uw dienstverlening en het waarmaakgehalte van de servicebelofte aan de klant
  • Inzicht in de huidige customer journey. Hiervoor werken we samen met uw klanten.
  • Implementatieplan inclusief veranderingen die volgende week al starten
  • Heldere rollen en verantwoordelijkheden in de implementatie
  • Betere klantbediening, leidend tot lagere operationele kosten
  • Verbeteringen op basis van feiten en niet meer op basis van ‘gevoel’
  • Draagvlak in de organisatie doordat we multidisciplinair samenwerken met u en uw medewerkers

 

Kernbegrippen:

  • Agile implementatie
  • Customer contact management
  • Customer journey
  • Klanttevredenheid en NPS-optimalisatie
  • Lean
  • Optimalisering Operational Excellence Proces 

 

Meer weten? Neem contact op!