Procesoptimalisatie / Service Design

Vragen die we beantwoorden:

  • Wat is er nu precies niet goed; wat is onze werkelijke performance?
  • Wat is de klantbeleving, en waardoor wordt deze intern veroorzaakt?
  • Hoe ziet het proces eruit als we de klant optimaal bedienen?
  • Hoe kunnen we volgende week al starten met de implementatie?
  • Hoe ziet het implementatieplan er uit op korte en lange termijn?

 

Resultaten waar we voor zorgen:

  • Inzicht in de snelheid en kwaliteit van uw dienstverlening en het waarmaakgehalte van de servicebelofte aan de klant
  • Inzicht in de huidige customer journey. Hiervoor werken we samen met uw klanten.
  • Implementatieplan inclusief veranderingen die volgende week al starten
  • Heldere rollen en verantwoordelijkheden in de implementatie
  • Betere klantbediening, leidend tot lagere operationele kosten
  • Verbeteringen op basis van feiten en niet meer op basis van ‘gevoel’
  • Draagvlak in de organisatie doordat we multidisciplinair samenwerken met u en uw medewerkers
  • Opleiden van klantreismanager

 

Kernbegrippen:

  • Agile implementatie
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Customer Journey Mapping
  • Klanttevredenheid en NPS-optimalisatie
  • Lagere operationele kosten
  • Lean Value Stream Mapping
  • Proces-efficiency

 

Meer weten? Neem contact op!