Vragen die we beantwoorden:
- Hoe kunnen we onze customer experience verbeteren?
- Hoe goed en snel bedienen we onze klanten nu?
- Hoe kunnen we onze klantbediening optimaliseren door sneller en meer vragen in één keer goed te beantwoorden?
- Hoe kunnen we onze klanttevredenheid/NPS verbeteren?
- Hoe kunnen we volgende week al starten met verbeteren?
- Hoe ziet het implementatieplan er uit op korte en lange termijn?
Resultaten waar we voor zorgen:
- Inzicht in de snelheid en kwaliteit van uw dienstverlening en het waarmaakgehalte van de servicebelofte aan de klant
- Inzicht in de huidige customer journey. Hiervoor werken we samen met uw klanten.
- Implementatieplan inclusief veranderingen die volgende week al starten
- Heldere rollen en verantwoordelijkheden in de implementatie
- Betere klantbediening, leidend tot lagere operationele kosten
- Verbeteringen op basis van feiten en niet meer op basis van ‘gevoel’
- Draagvlak in de organisatie doordat we multidisciplinair samenwerken met u en uw medewerkers
Kernbegrippen:
- Agile implementatie
- Customer contact management
- Customer journey
- Klanttevredenheid en NPS-optimalisatie
- Lean
- Optimalisering Operational Excellence Proces
Meer weten? Neem contact op!