Vragen die we beantwoorden:
- Wat is er nu precies niet goed; wat is onze werkelijke performance?
- Wat is de klantbeleving, en waardoor wordt deze intern veroorzaakt?
- Hoe ziet het proces eruit als we de klant optimaal bedienen?
- Hoe kunnen we volgende week al starten met de implementatie?
- Hoe ziet het implementatieplan er uit op korte en lange termijn?
Resultaten waar we voor zorgen:
- Inzicht in de snelheid en kwaliteit van uw dienstverlening en het waarmaakgehalte van de servicebelofte aan de klant
- Inzicht in de huidige customer journey. Hiervoor werken we samen met uw klanten.
- Implementatieplan inclusief veranderingen die volgende week al starten
- Heldere rollen en verantwoordelijkheden in de implementatie
- Betere klantbediening, leidend tot lagere operationele kosten
- Verbeteringen op basis van feiten en niet meer op basis van ‘gevoel’
- Draagvlak in de organisatie doordat we multidisciplinair samenwerken met u en uw medewerkers
- Opleiden van klantreismanager
Kernbegrippen:
- Agile implementatie
- Customer Experience
- Customer Journey
- Customer Journey Mapping
- Klanttevredenheid en NPS-optimalisatie
- Lagere operationele kosten
- Lean Value Stream Mapping
- Proces-efficiency
Meer weten? Neem contact op!